vineri, 5 mai 2017

Automatismele, accidentele casnice, conștiența de sine

Viața te face atent în fiecare clipă. Am alunecat în baie în urmă cu câteva minute și mi- au trebuit alte minute pentru a mă reconcilia. Încă sunt furioasă și puțin speriată de...ceea ce s- ar fi putut întâmpla. Experiența, cunoștințele acumulate par a nu fi de prea mare folos când aproape ”ți- ai rupt gâtul”.
Omul trăiește considerând că experiențele sale sunt unice. Sunt, pentru el, deoarece nimeni nu poate trăi în locul altuia. Dacă am fi sinceri, cu noi înșine și cu ceilalți, am trăi pur și simplu, nu ne- am mai chinui să oferim măști pe care ceilalți le ”digeră” conform propriilor percepții.
Trebuie să reeducăm automatismele, singuri cu noi înșine, fără teama de a ne scoate masca; începe cu locul tău, în intimitate și continuă cu ...întreaga lume. Vei descoperi ce înseamnă libertatea!

 Automatismele, accidentele casnice, conștiența de sine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu