miercuri, 9 noiembrie 2016

Apa

Nu are sens să dau procente referitoare la cantitatea de apă existentă în natură sau la importanța ei. A fi curat nu înseamnă doar a folosi apa și săpunul, a vorbi doar ceea ce trebuie sau a face tot ceea ce trebuie.
A trăi o viață curată însemnă- în opinia mea- a face tot ceea ce poți mai bine începând cu tine și continuând cu tot ceea ce te înconjoară, în continuu. Toți știm ce au alții de făcut, amăgindu- ne că ”dacă”...Doar că ceilalți nu știu ce gândești tu, ce- ți trebiue cu adevărat. Și cum ar putea? Nici tu nu știi! De la o clipă la alta gândurile tale se schimbă, dorințele tale se răsucesc într- un zumzet continuu de viță fără viață.
Am încercat tot felul de soluții de- a lungul vieții. Am rămas ” pe linia de plutire” dar a existat un moment în care am văzut clar că n- am trăit. Am început să lupt pentru libertatea mea și am constatat că răul se adâncește. Parcă apăreau de niciunde tot felul de ființe decise să mă împiedice să trăiesc și chiar mai dur decât atât.
Așa cum există pentru noi ”Sfânta Treime”, care apare =n toate religiile și chiar în toate credințele din cele mai îndepărtate timpuri, tot așa se formează în viața ta treimea blestemată. Este momentul în care înțelegi că exiști, că există viață pentru tine. Trebie doar să alegi să trăiești și acesta este singurul tău ”trebuie”. Am auzit de multe ori oameni spunând tot felul de prostii: -ea trebuie să înțeleagă!
-       El trebuie să facă!
-       Eu trebuie să...,
-       etc
Cred că ar trebui să ne vedem fiecare de viața lui! Dacă eu nu am minimumul de bun simț să mă cunosc pe mine, evident nu voi avea suficient nici să recunosc că alții au dreptul la viața lor. Este elementar.
Căutarea nu se oprește niciodată și cea mai proastă idee este lupta!
Echilibrul se obține cu sufletul curat, cu zâmbetul pe buze, într- o continuă renaștere a iubirii. Privesc lumea ca un copil care o vede pentru prima dată și mă bucur de Univers în fiecare clipă a vieții.
Respect părerile celorlați, respect marii maești ai vremurilor –trecute și actuale-, respect legile oamenilor. Îl iubesc pe Dumnezeu în forma în care știu eu că există!
”Eu sunt apa„ care trece lin, în deplină liniște interioară; încerc să ocolesc obstacolele, pentru că nu este sănătos să te lupți cu cei care spun NU frumuseții, adevărului sau binelui. Va veni și vremea lor! Faptul că acum aleg prost, că fac fapte sub nivelul animalului, nu înseamnă că vor refuza la infinit să trăiască, să accepte statutul de om oferit prin naștere.
Pot încerca să ”susur” în loc să urlu ca proasta sau să mă cert ca o dobitoacă (domestică sau sălbatică), pot încerca să văd dincolo de cuvinte ceea ce vrei tu să spui de fapt.
Este doar un exercițiu ca oricare altul, doar că datele sunt mereu schimbate. Cu timpul poți ajunge să- l ”rezolvi cu ochii închiși”, doar în momentele de vedere clară. Niciodată nu ești singur! Există șapte miliarde  de nefericiți în natura umană, lipsiți de libertate, bucurie, etc. Șapte miliarde de oameni, cu aproape 80.000 de ”iluzii” de rezolvat, sunt frații și surorile fiecăruia dintre noi. Dacă alegi să începi, cu siguranță nu va fi ușor. În timp vei înțelege care sunt cei care te pot ghida sau inspira și...ceilalți.
Urmează disciplina apei! Pentru că nimic nu se pierde în Univers. Transformă- te pe tine în ”Eu sunt” cel real; nu te sfii să fii autentic, să fii cine ești. Găsește- ți echilibrul în tine!cu siguranță nimeni n- o poate face în locul tău...Tu ești propria ta melodie, propria simfonie. Tu ești apa care trebuie să se purifice, să curgă într- o viață fericită. Renunță la ”literatura” întunecată de tip ”fericirea este ceva greu de atins...există doar momente de fericire...eu nu pot fi fericit decât dacă...”. Fii onest cu tine și alege corect! Te- ai născut să fii fericit și ceilalți pot fi fericiți în jurul tău, îi poți învăța să fie fericiți. Frica de a nu fi nefericit te face nefericit. Pot da milioane de exemple de oameni cărora le este frică să fie fericiți, sau să- și exprime fericirea (dacă se termină, sau dacă- Doamne ferește!- ”se ia?”), care se consideră mai ”interesanți” afișând o blazare cețoasă. Ei bine, oamenii nu prea suportă necazurile altora. Nefericirea este proprietatea lor, îi situează (cel puțin pentru un timp) în centrul atenției și...concurența este acerbă.
Fericirea este mult mai sănătoasă și este foarte interesantă, deloc plictisitoare, are o infinitate de moduri de a se exprima și de a lumina totul în jurul ei.
Apa, în orice formă vrei să o privești, este unul dintre marii maeștri ai vieții omului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu